Rezervace schůzky
Pro kontakt s odběrateli jsou otevřena zákaznická centra a oddělení vyjadřování. Zákaznická centra jsou otevřena v pondělí a středu 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00. V úterý v čase 8:00 – 12:00, 13:00 – 15:00.
Zákaznická centra
Oddělení vyjadřování
Pokud požadujete projednat obecný požadavek týkající se Vámi řešené stavby, je možné se za tímto účelem dostavit na oddělení vyjadřování na adrese 28. října 1235/169, Mariánské Hory, 70900 Ostrava, a to ve dnech pondělí a středa v čase od 8:00 – 12:00 a 13:00 – 17:00 hodin.
V případě, že požadujete projednání již vydaného stanoviska k Vámi řešené stavbě, je nutné zavolat na bezplatnou zákaznickou linku 800 292 400 (v pracovní dny 7:30 – 17:00), kde požádáte o projednání konkrétního vydaného vyjádření s technikem oddělení vyjadřování. Aby bylo možné věc předat konkrétnímu technikovi, je nutné aby jste uvedli číslo jednací vydaného stanoviska. Váš požadavek bude pracovníkem zákaznické linky zapsán a technik oddělení vyjadřování, který dané stanovisko zpracovával, Vás bude v co nejkratší době kontaktovat (nejpozději do sedmi kalendářních dnů) a domluví se s Vámi na dalším postupu, případně se domluvíte na osobním projednání Vámi řešené stavby.
Dále bychom Vás chtěli upozornit, že v případě Vaší návštěvy na oddělení vyjadřování, kdy budete chtít projednat konkrétní vydané vyjádření s konkrétním technikem, který zpracoval vyjádření, a to bez předchozí domluvy prostřednictvím naší bezplatné zákaznické linky, jak uvádíme výše, nemůžeme garantovat jeho přítomnost (dovolené, nemoc a podobně) a věc s Vámi bude řešit službu konající technik.