Rezervace schůzky
Pro kontakt s odběrateli jsou otevřena zákaznická centra a oddělení vyjadřování. Zákaznická centra jsou otevřena v pondělí a středu 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00. V úterý v čase 8:00 – 12:00, 13:00 – 15:00.
Zákaznická centra
Oddělení vyjadřování
Pokud požadujete projednat s technikem oddělení vyjadřování obecný požadavek týkající se Vámi řešené stavby je potřeba si rezervovat schůzku na oddělení vyjadřování, a to v pondělí nebo středu od 8:00 – 12:00 a 13:00 – 17:00.
Schůzku možno rezervovat:
V případě, že požadujete projednání již vydaného stanoviska k Vámi řešené stavbě, je nutné zavolat na bezplatnou zákaznickou linku 800 292 400 (v pracovní dny 7:30 – 17:00), kde požádáte o projednání konkrétního vydaného vyjádření s technikem oddělení vyjadřování (sdělíte značku tohoto stanoviska). Váš požadavek bude pracovníkem zákaznické linky zapsán a technik oddělení vyjadřování, který dané stanovisko zpracovával, Vám zpětně zavolá (do sedmi kalendářních dnů) a domluvíte se na dalším postupu – sjednání osobní schůzky nebo telefonicky problém vyřešíte.