Zákaznická centra
Pro kontakt s odběrateli je otevřeno pět zákaznických center (v Ostravě, Frýdku-Místku, Karviné, Novém Jičíně a Opavě).
K návštěvě zákaznického centra je nezbytná rezervace termínu schůzky.
Oddělení vyjadřování
V případě, že požadujete projednání již vydaného vyjádření k Vašemu stavebnímu záměru, je nutné zavolat na bezplatnou zákaznickou linku 800 292 400 (v pracovní dny 7:30 – 17:00), kde požádáte o projednání vydaného vyjádření s technikem oddělení vyjadřování (sdělíte značku tohoto stanoviska). Požadavek bude pracovníkem zákaznické linky zapsán a technik oddělení vyjadřování, který stanovisko zpracovával, Vám zpětně zavolá (do sedmi kalendářních dnů) a domluvíte se na dalším postupu (osobní schůzka v případě potřeby, telefonické řešení, je-li to možné).
Zákaznická centra
Pro kontakt s odběrateli jsou s nutností předchozí rezervace schůzky otevřena zákaznická centra a oddělení vyjadřování.
Zákaznické centrum Ostrava
Adresa zákaznického centra:
28. října 1235/169, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava
Zákaznické centrum pro oblast Frýdek - Místek
Adresa zákaznického centra:
Beskydská 124, 738 01, Frýdek - Místek
Zákaznické centrum pro oblast Karviná
Adresa zákaznického centra:
Fryštátská 238/47, 733 01, Karviná - Fryštát
Zákaznické centrum pro oblast Nový Jičín
Adresa zákaznického centra:
Suvorovova 538, 742 42, Šenov u Nového Jičína
Zákaznické centrum pro oblast Opava
Adresa zákaznického centra:
Krnovská 109, 746 00, Opava
Ostrava
Adresa oddělení vyjadřování:
28. října 1235/169, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava
Pokud požadujete projednání již vydaného vyjádření k Vašemu stavebnímu záměru, připravte si prosím značku tohoto vyjádření a zavolejte na zákaznickou linku 800 292 400.
Obchodní místo Velké Losiny
Adresa obchodního místa:
ČOV Velké Losiny