Plánujete navštívit naše zákaznické centrum? Rezervujte si čas schůzky předem.


Chcete vyřídit své požadavky bez nutnosti osobního kontaktu? Můžete si vybrat z těchto možností:

  • Bezplatná zákaznická linka 800 292 400 je v provozu v pracovní dny od 7:30 do 17:00.
  • E-mailová schránka smvak@smvak.cz.
  • Služby lze dále objednávat přes aplikaci nabidkasluzeb.smvak.cz.
  • Důležité formuláře a dokumenty jsou pro zákazníky připraveny v sekci Dokumenty ke stažení.
  • Oddělení vyjadřování - Lidé mohou nahlásit požadavek prostřednictvím Vyjadřovacího portálu, nebo přes bezplatnou zákaznickou linku 800 292 400. Rovněž žádosti o vyjádření k existenci sítí, k možnostem napojení na vodovodní nebo kanalizační řad nebo odsouhlasení projektové dokumentace mohou lidé podat elektronicky přes internetové stránky www.smvak.cz bez nutnosti fyzického kontaktu a návštěvy zákaznického centra.

Servis pro odběratele je zajišťován pěti zákaznickými centry (v Ostravě, Frýdku-Místku, Karviné, Novém Jičíně a Opavě) a obchodním místem ve Velkých Losinách. Kontakty níže.

Na zákaznickém centru můžete vyřídit:

  • uzavírání smluv a dodatků k nim
  • změny v agendě vodného a stočného
  • fakturace, žádosti o sepsání splátkového kalendáře
  • úhrada vodného, stočného a jiné platby
  • reklamace
  • předložení žádosti o zřízení vodovodní, kanalizační přípojky
  • podání žádosti o stanovisko ke stavbám na všech stupních řízení
  • objednávky zhotovení nebo oprav vodovodních a kanalizačních přípojek
  • objednávky dalších služeb

Vážení zákazníci, dovolujeme si Vás touto cestou informovat o tom, že 1. 2. 2016 nabyla účinnosti novela zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, na základě které je spotřebiteli umožněno řešit s dodavatelem zboží nebo poskytovatelem služeb reklamační spory rovněž mimosoudní cestou. Spotřebitel (rozumí se jím fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti), který není spokojen s vyřešením reklamace, s níž se obrátil na podnikatele, se může obrátit na Českou obchodní inspekci a požádat ji o vyřešení sporu mimosoudní cestou. Takový návrh může spotřebitel podat nejpozději do jednoho roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu u prodávajícího. Více informací k této problematice naleznete na www.coi.cz.

Zákaznická centra

Pro kontakt s odběrateli jsou s nutností předchozí rezervace schůzky otevřena zákaznická centra a oddělení vyjadřování.

Ostrava

Zákaznické centrum Ostrava
 

Hodiny pro veřejnost
po, st 8:00 - 12:00   13:00 - 17:00
út 8:00 - 12:00   13:00 - 15:00
Rezervovat schůzku
Frýdek - Místek

Zákaznické centrum pro oblast Frýdek - Místek

Hodiny pro veřejnost
po, st 8:00 - 12:00   13:00 - 17:00
út 8:00 - 12:00   13:00 - 15:00

Adresa zákaznického centra:
Beskydská 124, 738 01, Frýdek - Místek

Rezervovat schůzku
Karviná

Zákaznické centrum pro oblast Karviná

Hodiny pro veřejnost
po, st 8:00 - 12:00   13:00 - 17:00
út 8:00 - 12:00   13:00 - 15:00
Rezervovat schůzku
Nový Jičín

Zákaznické centrum pro oblast Nový Jičín

Hodiny pro veřejnost
po, st 8:00 - 12:00   13:00 - 17:00
út 8:00 - 12:00   13:00 - 15:00
Rezervovat schůzku
Opava

Zákaznické centrum pro oblast Opava

Hodiny pro veřejnost
po, st 8:00 - 12:00   13:00 - 17:00
út 8:00 - 12:00   13:00 - 17:00

Adresa zákaznického centra:
Krnovská 109, 746 00, Opava

Rezervovat schůzku
Oddělení vyjadřování

Ostrava

Hodiny pro veřejnost
po, st 8:00 - 12:00  13:00 - 17:00


Adresa oddělení vyjadřování:
28. října 1235/169, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava


Pokud požadujete projednání již vydaného vyjádření k Vašemu stavebnímu záměru, připravte si prosím značku tohoto vyjádření a zavolejte na zákaznickou linku 800 292 400.

Velké Losiny

Obchodní místo Velké Losiny

Hodiny pro veřejnost
Každou druhou středu v měsíci 9:00 - 15:00

Adresa obchodního místa:
ČOV Velké Losiny