Plánujete navštívit naše zákaznické centrum? Rezervujte si čas schůzky předem.
Chcete vyřídit své požadavky bez nutnosti osobního kontaktu? Můžete si vybrat z těchto možností:
- Bezplatná zákaznická linka 800 292 400 je v provozu v pracovní dny od 7:30 do 17:00.
- E-mailová schránka smvak@smvak.cz.
- Služby lze dále objednávat přes aplikaci nabidkasluzeb.smvak.cz.
- Důležité formuláře a dokumenty jsou pro zákazníky připraveny v sekci Dokumenty ke stažení.
- Oddělení vyjadřování - Lidé mohou nahlásit požadavek prostřednictvím Vyjadřovacího portálu, nebo přes bezplatnou zákaznickou linku 800 292 400. Rovněž žádosti o vyjádření k existenci sítí, k možnostem napojení na vodovodní nebo kanalizační řad nebo odsouhlasení projektové dokumentace mohou lidé podat elektronicky přes internetové stránky www.smvak.cz bez nutnosti fyzického kontaktu a návštěvy zákaznického centra.
Servis pro odběratele je zajišťován pěti zákaznickými centry (v Ostravě, Frýdku-Místku, Karviné, Novém Jičíně a Opavě) a obchodním místem ve Velkých Losinách. Kontakty níže.
Na zákaznickém centru můžete vyřídit:
- uzavírání smluv a dodatků k nim
- změny v agendě vodného a stočného
- fakturace, žádosti o sepsání splátkového kalendáře
- úhrada vodného, stočného a jiné platby
- reklamace
- předložení žádosti o zřízení vodovodní, kanalizační přípojky
- podání žádosti o stanovisko ke stavbám na všech stupních řízení
- objednávky zhotovení nebo oprav vodovodních a kanalizačních přípojek
- objednávky dalších služeb
Vážení zákazníci, dovolujeme si Vás touto cestou informovat o tom, že 1. 2. 2016 nabyla účinnosti novela zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, na základě které je spotřebiteli umožněno řešit s dodavatelem zboží nebo poskytovatelem služeb reklamační spory rovněž mimosoudní cestou. Spotřebitel (rozumí se jím fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti), který není spokojen s vyřešením reklamace, s níž se obrátil na podnikatele, se může obrátit na Českou obchodní inspekci a požádat ji o vyřešení sporu mimosoudní cestou. Takový návrh může spotřebitel podat nejpozději do jednoho roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu u prodávajícího. Více informací k této problematice naleznete na www.coi.cz.
Zákaznická centra
Pro kontakt s odběrateli jsou s nutností předchozí rezervace schůzky otevřena zákaznická centra a oddělení vyjadřování.
Zákaznické centrum Ostrava
Adresa zákaznického centra:
28. října 1235/169, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava
Zákaznické centrum pro oblast Frýdek - Místek
Adresa zákaznického centra:
Beskydská 124, 738 01, Frýdek - Místek
Zákaznické centrum pro oblast Karviná
Adresa zákaznického centra:
Fryštátská 238/47, 733 01, Karviná - Fryštát
Zákaznické centrum pro oblast Nový Jičín
Adresa zákaznického centra:
Suvorovova 538, 742 42, Šenov u Nového Jičína
Zákaznické centrum pro oblast Opava
Adresa zákaznického centra:
Krnovská 109, 746 00, Opava
Ostrava
Adresa oddělení vyjadřování:
28. října 1235/169, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava
Pokud požadujete projednání již vydaného vyjádření k Vašemu stavebnímu záměru, připravte si prosím značku tohoto vyjádření a zavolejte na zákaznickou linku 800 292 400.
Obchodní místo Velké Losiny
Adresa obchodního místa:
ČOV Velké Losiny